loading...
music
admin بازدید : 1362 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (1)

متن آهنگ وابستت شدم

 

اينقد چهرت پر احساسه كه دردامو مي بره

حسي كه من دارم به تو از يه عشق ساده بيشتره

اينقد زيباست لبخندت كه اخمامو مي شكنه

من خاموشم اما مطمئنم كه قلب تو روشنه

واسه يه بار بشينن به پاي حرفام

از ته قلبم تو رو مي خوام

وابستت شدم و به تو كردم عادت

ديوونتم عشقم تو بايد ماله من باشي

اينقد مهربوني كه هيچكي نمي خواد از تو بگذره

حسي كه من دارم به تو از يه عشق ساده بيشتره

اينقد دلنشينه خيالت كه هر لحظه اي با منه

 من زندمو نبضم فقط با وجود گرم تو مي زنه

واسه يه بار بشينن به پاي حرفام

از ته قلبم تو رو مي خوام

وابستت شدم و به تو كردم عادت

ديوونتم عشقم تو بايد ماله من باشي.

 

Download


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nazanin در تاریخ 1392/05/08 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکkheyli gha6ange


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 460
  • بازدید کلی : 111,921